3 Haziran 2014 Salı

Bikini,Mayo ve Plaj kıyafetlerinde En Bomba Trendler

Herkese Merhabaaaaa!!!! 
Görüşmeyeli uzun zaman oldu değilmiiii, ama çok yoğun bi dönem içerisindeyim,yeni adımlar atıyorum... Zaten yakında göreceksiniz neler oluyor :))) 

Evet post umuza gelirsek  hala deniz tatil moduna giremeyenler için süper fikirler var alışveriş öncesi iyi gelecek ;) bikini,mayo ve plaj kıyafetlerinde ne gibi modeller seçmeliyiz (tabiki vücudumuz doğrultusunda) bakalım! 

Bu modellerin çok benzerleri uygun fiyatlara piyasada bol miktarlarda mevcut ;) Ben tarzı görmeniz açısından genel olarak iyi markalarınkini yani Designer ların tasarım mayolarını yayınlayacağımmmm... Ama ileriki günlerde çok benzerlerini gördüğüm markaları da sizinle paylaşacağım tabikiiiii Canlar ;)



~ ROKSAN DA ILINCIC 
Bu sene stilistlerden de dinlediğim üzere enine çizgiler çok moda! Tabiki kilo sorunu yaşamayanlar için ;) Kilo problemi olan kızlar da daha zayıf olan bölgelerinde enine çizgiyi kullanabilir, yani kalça geniş ve üst beden inceyse üst bedende, tam tersi ise alt bedende enine çizgi kullanılabilir.




~ TOMAS MAIER




~ ARAKS 





~ ERES 
Geometrik desenler ön planda yine...





~ TOMMY HILFIGER SPRING 2014 defilesinden bir kare
Plaj kıyafetinde örgü elbiseler kısa veya uzun farketmiyor çok moda bu sene ;) 





~ DOSA 
Bu eteğe bayıldım, sanki bizim Karadenizli kadınlarımızdan esinlenilmiş :)) 




~ HEIDI KLEIN 
Bu tarz kaftanları ben çok tercih etmiyorum açıkcası ama tabiki kullanım açısından çok rahatlar keten veya pamuklu olanları...




~ EASTON PEARSON 





~ MIU MIU 
Geleceğin Desen tasarımcısı olarak :))) bu mayoya bayıldım açıkcası bu sene desen her zamankinden daha çok ön plana çıkıyor kullanacağımız herşeyde ;) 





~ TOPSHOP 
Yüksek bel bikiniler bu sene de trendler arasında, yine desen ve renkler çok hoş bence :) 





~ DOLCE & GABBANA





~ SOLINAS





~ MOSCHINO 
Her zamanki gibi çok modern tasarımlar ❤️






~ ADRIANA DEGREAS 
Tropik desen yani burada palmiye siyah beyaza nasıl güzel ve modern uygulanmışşş...






~ KARLA COLLETTO 





~ SOLINAS 





~ WE ARE HANDSOME 





~COVER x GRAY MOLIN






~ ROXY 






~ LISA MARIE FERNANDEZ 
Bu bikiniye bayıldım diyebilirim  benzeri için #musthavelist diyorum :)







~ ADIDAS by STELLA MC CARTNEY 
Stella Mc Cartney'in Adidas için hazırladığı koleksiyonu incelediniz mi bilmiyorum ama ben çok beğendim, en kıza zamanda bir Adidas mağazasına uğrayıp inceleyin derim hem spor kıyafetleri hemde mayolar oldukça güzel hemde fiyatlar gayet normal ;) 






~ H&M 
Her genç kızın vazgeçilmez markası :))) çok uygun fiyatlara güzel şeyler bulabiliyoruz çünküüü :)))





~ ROKSAN DA ILINCIC 
Fırfırlar,desenler,...






~ LISA MARIA FERNANDEZ 
Bu "sörfçü kız" bikini ve mayolarını da çok beğendim, zımba gibi duracağından eminim tabiii fazlalıkları birazcık atınca :D 





~ T by ALEXANDER WANG








~ MIKAH 







~ JOSH GOOT

 
Umarım modeller hoşunuza gitmiştir, ben çok beğendiğim için paylaşmak istedim. Diğer yazımda buluşmak üzere! Çok güzel ve sağlıklı günleriniz olsun inşallah, Sevgilerimle #pinkyfancy ❤️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder